jueves, 25 de diciembre de 2008

BON NADAL A TOTS!!


















Ja estem de festes nadalenques,un any més ha passat volant, no ens ha tocat la loteria, bueno si... 100€, je,je, ni per unes bambes. Pero la salut ens en sobra, que és el més important, veure disfrutar les nenes aquests dies no te preu, sopars i dinars en familia per recuperar piles del desgast físic de l´entrenament i acumular algun kg de més també.
Aprofitant que els amics fan festa, estic entrenant cada dia acompanyat, ara per ara em va de conya, aquesta setmana no he tocat neu, pero probablement anem amb l´èquip el dissabte a pujar algun pic, anuncien nevades fortes, s´haurà d´anar en compte.
Estic fent molta mountain bike i correr per muntanya, sempre per sota de 160p/m i només alguna serie corrent o alguna classe forta d´espin in. Es acollonant la quantitat de fang que tenim ultimament, tinc la meva dona aburrida de tantes rentadores.
Desde la Duatló de Prats no he apretat fort, continuar apretant igual no tenia sentit en aquesta època de l´any, el resultat de les dues duatlons que queden per finalitzar el circuit d´hivern ja no es important, encara que estic dels 10 primers, ara l´objectiu és un altre.
Avui dia de Nadal, he descansat, no ho hauria d´haver fet, pero a part de que he treballat dormint 2 hores després de la nochebuena, no estavà recuperat de l´entreno d´ahir:
-22kms de correr amb el Mingo i en David, continuant amb 30km de BTT amb en Dani.
A part noto un lleuger mal de coll, probablement degut a un pel de sobreentrenament.
Disfruteu molt amb els vostres, exprimiu el vostre cos, és la millor manera de sentiu-se vius i feliç any 2009.

Una abraçada.

No hay comentarios: