viernes, 2 de enero de 2009

SANT SILVESTRE MANLLEUENCA


Una vegada més... Hem acavat l´any a tope, competint a la Sant Silvestre del meu poble, un any més record d´inscrits, 800 persones ens hem donat cita aquest meravellós vespre on regna el bon rotllo i l´harmonia, rodejat d´amics... je,je, aquells amics que prometen no atacar-te en carrera, pero que un cop se sent el tret,deixen de ser-ho fins a la línia d´arrivada.
Com era previsible no he pogut guanyar al meu gran amic David, el seu gran estat de forma corrent es insultant i ultimament es asidu a les 10 primeres posicions de qualsevol cursa, "vamos..." que coix no va. Arrenquem en primera línia per poder marxar cómodes, veig que fins el km1 aguanto amb els 10 primers, pero de mica en mica es va tensant, en David el veig pero ja està uns 15 segons.
Al pas pel km2 ja doblem als últims,d´aquí fins el final serà un continuu slalom esquivant a tots els que anem adelantant. El pulsómetre fa estona que està per sobre de 180p/m, pitant continuament, faig veure que no l´escolto,je,je.

Per fi arrivem... Bastant bones sensacions per una cursa tan curta, m´he trobat un pel passat de pes per correr tan ràpid, pero també es normal estan de pretemporada, falta xispa i series per estar mes endavant pero no em puc queixar. Estic bastant be de forma per estar a l´hivern, encara tenim 2 mesos pel 1er raid i molts kms per fer.

-Posició: (Crec que del 10 al 20, pero no es segur, a l´espera de laa classificació, i de les fotos de cursa).
-Kms: 4,9
-Temps: 17:22m
-Vel/mitja: 3:32m/1000m

Molt bon any a tothom!
Una forta abraçada.


1 comentario:

Unknown dijo...

ei
soc el Gerard novi de la Ivet
t'agrego al meu blog si no et fa res. m'ha agradat molt!

fins aviat!