sábado, 20 de diciembre de 2008

VOLTA A SANT MARTÍ XIC




En principi avui volia descansar, pero després d´una trucada del Mingo ahir al vespre l´ha posposat com a mínim unes hores.
En Mingo te ganes de correr 1:30h per la mountain, quedem´a les 8h a casa ell, en David i jo.
Avui sortim de casa, per tant la volta la trio jo, anem en cotxe fins sant hipolit per evitar la boira permanent que ens visita cada dia.
La idea es pujar sant Martí Xic,baixar per darrere i tornar per santa cecilia, jo com es habitual els dies que no vull apretar em poso el garmin a 155p/m de tope perque piti si em passo, haurem d´anar al pas del Mingo o sigui que tanpoc es plan apretar, vol preparar la mitja de Granollers i avui serà el seu dia més llarg de rodatge. En David va estar de sopar d´empresa, pero s´ha presentat sense problemes, avui rodarà molt més tranquil de lo habitual, ultimament el seu estat de forma es brutal desde els seus 2:56h a la Marató de Berlin no ha parat d´entrenar i acumular km, no se... pero algu em diu... que lo tengo jodido per guanyar-lo altre vegada a la sant silvestre, es mes, penso que per guanyar-lo li hauré de fotre un tret a les cames,jajjaa.

Han estat 1:57h,18km,720m+ i 138p/m

OLE PEL MINGO QUE S´HA FOTUT 2H SENSE QUEIXAR-SE, PEAZO MAQUINA NENG!!

No hay comentarios: