martes, 2 de diciembre de 2008

17 DIES PER DESCANSAR... JE,JE...

Se suposa que la gent normal quan no treballa... descansa...
Entre dies d´APs que hem quedaven i setmana de festa, he pillat 17 dies de festa, estalviant-me el mediàtic judici contra els fills de p..., que la van liar a Quatre camins.
Pues res més lluny de descansar i relaxar-me a un balneari,je,je, m´estic fotent unes autentíques pallisses, això si, d´algu que em satisfà i em dona el més gran dels plaers...
Porto la friolera de 11 dies seguits entrenant com un cabrón, amb mitjanes de 3h diaries, no us podeu imaginar lo feliç que soc,compartint amb els colegues, autentiques carnisseries a pulsacions agóniques, aquelles que els atletes coneixem al tastar el gust a sang al coll, aquelles que al vespre no et deixen dormir pel descomunal esforç i que et tenen activat fins les 3h.
Pero ni molt menys, m´estic queixant, tot això busca un resultat, demà queden 3h d´espin in i les famoses series de dimecres a les 18h, les que quasi ens fan vomitar a tots mentre correm a 3m el 1000.
Això si... dijous arriva "el descanso del guerrero", intentarem baixar el ritme per assimilar totes les hores acumulades i rebentar-ho tot diumenge a Prats de Lluçanés. Una duatló que pinta molt,molt be, amb 30km molt durs de bici i 10km de cursa de muntanya a peu par acabar de destroçar les cames.

AH!!! Que ja m´oblidava, divendres festassa del meu equip de raids, sopar i reunió per planificar la propera temporada, haviam si m´emborratxo i desconecto una mica,je,je.

Vaig a dormir que ja estic cansat...

No hay comentarios: