sábado, 28 de agosto de 2010

JA TORNO A ESTAR PER AQUÍ...

Després d´un any i mig de no tocar el blog...
Ho sento pero he estat molt liat...jeje...
He trobat un bon motiu per tornar a escriure, un repte que fa uns 3 anys no vaig poder assolir, per causes alienes a mi,
Ara, a un mes vista, les opcions son inmillorables i sembla ser que, com a minim tindré la oportunitat d´intentar-ho.
Ja fa uns quants anys que em proposo reptes cada cop més díficils, tot va començar amb en Sergi, el meu inseparable cunyat, ell em va iniciar en totes aquestes bojeries que avui necessito com si fos una droga.
Va començar en una pedalada en mountain bike, avui em preparo per la cursa de resistència més dura del mon.
Després de participar en moltes curses, duatlons, triatlons, maratons, ironmans (entre ells el considerat més dur), vaig començar a correr raids d´aventura. Aquí he tocat sostre, crec que no hi ha res més dur i meravellós que practicar tots els esports de muntanya en un sol format.
Amb el meu increible equip, he passat moments inolvidables, alguns d´ells al graó més alt del podi, avui dia estem dintre dels millors equips elit del pais.

Ara arriva la nostra oportunitat, la meca de qualsevol raider, aquesta és correr el millor raid, el més dur i on estaran els millors del mon. Una cursa de 700km sense parada, on correrem, pedalarem, escalarem, remarem en aigues braves i tranquiles, patinarem, tot amb la única ajuda d´uns mapes i una bruixola. Tor això amb una altimetria secreta que no sabrem fins que és dongui la sortida, i que, la veritat, m´estimo més no saber.

Afinant motors per la bestiesa més gran de la meva vida...

No hay comentarios: